Jūsu grozs ir tukšs. Pievienojiet preci grozam, lai turpinātu.

Notīrīt visu
Kopā apmaksai:
€0,00
Noformēt pirkumu
21. gadsimta tehnoloģiju bums ir radījis revolucionāras pārmaiņas daudzās dzīves jomās. Tas izpaužas arī tradicionālajās nozarēs, kur konservatīva pieeja un sekošana vecās skolas tradīcijām vienmēr ir uzskatīta par augstākās kvalitātes zīmi. Runa ir par juvelierizstrādājumu industriju, kurā aizvien vairāk labi zināmu zīmolu izmanto tehnoloģijas un inovācijas, lai apsteigtu konkurentus un noturētu klientus. Tas īpaši attiecināms uz Z paaudzi, milenāļiem, kuri tiešsaistes režīmā visu diennakti seko tirgus tendencēm, bet augsta līmeņa tehnoloģijas uztver kā aizraujošu komiksu. Par ģimenes uzņēmuma, juvelieru zīmola „BARAKÀ”, filozofiju mums pastāstīja Alberto Muaro, uzņēmuma „Muraro Lorenzo Spa” izpilddirektors. Viņam ir tikai 33 gadi, tomēr viņš lieliski zina, kādā virzienā ir jāattīsta vecāku sāktais darbs.
Zīmolu „Barakà” Muraro ģimene iegādājās 2010. gadā, un šobrīd tas ir plaši pazīstams vīriešiem paredzētu juvelierizstrādājumu uzņēmums.
„Barakà” stils apvieno dārgmetālus un dabīgus materiālus un nodrošina nevainojamu tehnoloģisko izpildījumu, pievēršot īpašu uzmanību detaļām.
Visas rotaslietas top Itālijā, Muraro ģimenei piederošajā fabrikā netālu no Vičencas (Vicenza) – sākot no idejas un dizaineru skicēm līdz pirmajam prototipam un ekskluzīvām kolekcijām, kas ir juveliermākslas meistaru roku darba rezultāts.
Alberto, Marta un Lorenco Muraro.
Tieši tāds ir itāļu juvelieru zīmola „Barakà” stāsts – uzņēmums savus panākumus kaldina, izmantojot inovatīvus risinājumus un tehnoloģijas, vienlaikus saglabājot individuālu šarmu un atpazīstamību, kā arī cieņu pret senām, laika pārbaudi izturējušām juveliermākslas tradīcijām. Par to, kā to iespējams panākt, pastāstīja Alberto Muraro, uzņēmuma „Muraro Lorenzo Spa”, ko 1975. gadā dibināja Alberto vecāki – Lorenco un Ivana Muraro –, izpilddirektors.

TĒVI UN DĒLI

Mīlestība pret ģimeni gan šī vārda šaurākajā, gan plašākajā nozīmē ir ja ne svarīgākā, tad noteikti populārākā itāļu nacionālā rakstura iezīme. Tomēr – cik komfortabli ģimenes biznesā jūtas jaunais juvelieru nama pārvaldnieks, vai arī tas ir mūžīgs „cīņas lauks”? Alberto atbild nedomādams:
– О, tas vienmēr ir izaicinājums! Mani vecāki uzņēmumu izveidoja no pirmsākumiem, es un māsa tajā ienācām daudz vēlāk. Tāpēc mums ir dažādi stāsti, atšķirīgs skatījums. Tas nenozīmē, ka kāds ir labāks vai stiprāks, bet kāds cits traucē attīstībai. Kad sāc no paša sākuma, vari darīt, ko vēlies, – īsteno savu sapni. Tas ir izmēģinājumu un kļūdu ceļš, jo vēl neesi ieguvis pieredzi, vērtīgu informāciju. Savukārt, ienākot veiksmīgā uzņēmumā un augot līdz ar to, ir pieejami dažādi resursi, taču ir sarežģīti kaut ko mainīt - izveidojušās vērtības, kultūru... Tas ir sarežģīti, tomēr to var izdarīt!
Šobrīd tieši Alberto ir galvenais zīmola ideju ģenerētājs. Iedvesmu viņš gūst savos darījumu braucienos un privātajos ceļojumos visā pasaulē. Pirmām kārtām viņu saista arhitektūra. „Tas var būt tilts vai debesskrāpis. Atbraucot uz jaunu valsti, izzinot jaunu pilsētu, es varu ieraudzīt kādu absolūti neiedomājamu celtni. Kad manu acu priekšā ir šāda unikāla būve, es to nofotografēju viedtālrunī, atgriežos mājās, rādu saviem dizaineriem, un tad sākas radošās un ražošanas komandas darbs,” stāsta Alberto. „Mums ir arī cieši sakari ar autobūves industriju un veiksmīga sadarbība ar automašīnu zīmoliem Vācijā un Itālijā, piemēram, ar „Ferrari”. Un, visbeidzot, cilvēki. Tikšanās un sarunas ar viņiem ir mans galvenais iedvesmas avots.”

Wearable technology: MŪSDIENU TEHNOLOĢIJAS ROTASLIETU IETVARĀ

Vīrietim, kas izvēlas „Barakà” stilu, ir savs stāsts, kura galvenais varonis ir viņš pats – vienalga, vai tas ir bizness, brīvais laiks vai vaļasprieks. Viņa stilīgās, dārgās rotaslietas izvēle nav nejaušība – šai lietai ir kaut kas jāvēsta pasaulei: par tās īpašnieka sapņiem, dzīves vērtībām un mērķiem. Viņam ir izcila gaume, viņš ir gatavs tērēt laiku un naudu, meklējot īpašu lietu, kas ir veidota īpaši viņam no īpašiem materiāliem.
Uzņēmumā itin visus klientus bez izņēmuma sauc par zīmola vēstniekiem. Alberto saka, ka „Barakà” klienti, pērkot zīmola izstrādājumus un atkal atgriežoties uzņēmumā pēc jauniem pirkumiem, būtībā kļūst par tā daļu. Tieši dialogā ar viņiem uzņēmuma vadība rod jaunus stratēģiskus attīstības risinājumus. Turklāt runa jau nav tikai par dizainu, ārējo skaistumu un statusu. Kā zināms, jau bērnībā nākamos vīriešus interesē, kā viss ir izveidots, kādā veidā ir savienoti materiāli, „kas tur ir iekšā”. „Barakà” rotaslietas raksturo sarežģīti konstruktīvi risinājumi, piemēram, rokassprādzēs ir redzama kardāna krustiņa kustība, tiek izmantotas skrūves. Alberto uzskata, ka zīmola izstrādājumi nevis vienkārši rotā savu īpašnieku – tie kļūst par daļu no viņa būtības.
Uzskatāms piemērs tam ir revolucionārā „SMART BARAKÀ” kolekcija.
„Tikai dizains – tā jau ir vakardiena,” ir pārliecināts Alberto Muraro. „Mums ir svarīgi, lai mūsu izstrādājumi būtu noderīgi un funkcionāli. Wearable technology (valkājamas tehnoloģijas – red. piezīme) segments strauji attīstās un paplašinās. Ir būtiski, lai šo produkciju būtu vienkārši izmantot un tā vienmēr būtu pie rokas. Šis princips ir jaunās kolekcijas pamatā. Pašlaik tirgu ir piesātinājušas tehnoloģijas, ko var valkāt vai ņemt sev līdzi. Tomēr pat vēl gluži nesen nebija tehnoloģisku no dārgmetāliem veidotu rotaslietu. Tāpēc mūsu uzdevums bija unikāls – mūsu mērķis bija radīt ko pilnīgi jaunu.”
„Barakà” rotaslietās tiek izmantoti ne tikai dārgmetāli, bet arī dabīgais kaučuks, keramika, oglekļa šķiedra un alumīnijs. Tiek izmantoti arī materiāli ar bagātīgu vēsturi, piemēram, 316L tērauds – tas ir hipoalerģisks, noturīgs pret jūras ūdens, sāls un saules iedarbību, nekļūst tumšs un nepakļaujas korozijai.
Un nekādas plastmasas!
Tā tika radīta ergonomiskā vīriešu rokassprādze no rozā zelta un sudraba ar jaunākās paaudzes čipu, kas ir izveidota, izmantojot ekskluzīvo BWT („Barakà Wearable Technologies”) viedo tehnoloģiju risinājumus. „Barakà” vēstnieku lielākā daļa ir uzņēmēji, tāpēc rokassprādzi papildina biznesā pieprasītas funkcijas:
- iespēja saņemt biržas ziņas,
- zvanu filtrs,
- balss ieraksts,
- PowerPoint lietotnes vadība.
Papildus, protams, ir soļu skaitītājs un kaloriju mērītājs.
Tā klasisks juvelierizstrādājums ir transformējies par funkcionālu, patiesi viedu lietu.

LAI VIENMĒR BŪTU SAULE!

Tehnoloģijas, inovācijas – tā nebūt nav vienīgā tendence, kuras ievērošana var ļaut luksusa juvelierizstrādājumu tirgū saglabāt konkurētspēju. Zīmola ekoloģiskums ir nevis vienkārši pārdošanu veicinoša frāze, bet arī ikdienas nepieciešamība, lai saglabātu savas auditorijas lojalitāti. „Barakà” atbilst gan šīs frāzes saturam, gan formai.
- Visiem materiāliem, ko izmantojam mūsu rotaslietās, ir kvalitātes sertifikāti. Strādājot ar jebkādu metālu, akmeni vai citiem materiāliem, mums ir jābūt pārliecinātiem, ka tie ir droši cilvēkiem un to ietekme uz dabu ir minimāla,” ir pārliecināts Alberto. „Mēs esam ne tikai tirdzniecības, bet arī ražošanas uzņēmums. Mūsu rūpnīcā strādā 35 juvelieri, kas dienu no dienas rada ekskluzīvas lietas. Visai ražotnei izmantojam saules baterijas, 90% mūsu rotaslietu tiek ražotas, izmantojot tikai saules enerģiju.
Jāatzīst, ka mūsdienu komunikācijas vidē, kur valda ekoloģisks politkorektums, izvēlēties vēl efektīvāku saukli nav iespējams.

KAISLES STĀSTS

Milenāļu paaudze kļūst pieaugusi un ekonomiski aktīva, tās patēriņa iespējas aug ar katru gadu, un ir tas orientieris, ko uzņēmēji nevar atļauties ignorēt, lai neciestu zaudējumus.
Lai ieinteresētu jauniešus, greznumlietu industrijai ir jāspēj atbildēt uz jautājumu: kāpēc ir jāpērk dārgs automobilis, ja lētāk ir izmantot Uber? Kādēļ tērēt naudu dārgām rotaslietām, ja par šādu summu var aizceļot uz divām vai trim ārvalstīm? Ko darīt, lai juvelieru zīmols ar cieņu nobalansētu starp vēsturisku ekskluzivitāti un greznumlietu demokratizācijas tendenci?
Alberto atzīst, ka pašlaik neeksistē 100% skaidra juvelieru tirgus attīstības aina: viss apkārt esošais mainās pārāk strauji. „Mēs strādājam nozarē, kur darbā tiek ieguldīti ne tikai resursi un enerģija, bet arī kaislība un jūtas. Piemēram, laulību gredzens. Tā nav tikai rotaslieta. Tas ir solījums, tā ir rīcība un īpaši vārdi. Tādēļ mēs pārdodam ne tikai dārgmetālu un akmeņus, mēs „pārdodam” arī emocionālas vērtības. Ja uzņēmums pārdod produktu, kuram nav stāsta, ir tikai dizains vai tehnoloģijas, tad tā ir problēma zīmola pastāvēšanai. Pašlaik par megaefektīvu pārdošanas instrumentu kļūst tieši stāsti. Ja klientam tiek piedāvāta ne tikai forma, bet arī saturs, mūsu gadījumā – vērtības –, tas ļauj attīstīties. Mūsu juvelierizstrādājumus ne tikai valkā. Un pat ne tikai izmanto to funkcijas, kā „SMART BARAKÁ” rokassprādzēs. Tie kļūst dvēseliski tuvi, tajos iemīlas.
Sīkdatņu paziņojums

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu lietotāja pieredzi un mūsu vietņu kvalitāti. Mēs ļaujam trešajām personām, tostarp mārketinga partneriem, izvietot sīkfailus mūsu vietnēs. Turpinot izmantot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izvietošanai un izmantošanai saskaņā ar mūsu sīkdatņu politiku.